Meklē blogā

Sejas mitrinātājs vai serums -Institut Esthederm Cellular Water Mist atsauksme

Sveicieni šodienā!

Izlietojot visu hiāluronskābes serumu, par kuru runāju iepriekšējos ierakstos es ķeros klāt jaunumam no Institut Esthederm, šoreiz tas ir Cellular Water Mist ar uzlaboto formulu, kurai klāt ir pievienota maza molekulārā svara hiāluronskābe. Mans ceļš līdz Institut Esthederm produktu izpratnei bija patāls, jo atceros, ka pirms gadiem pieciem pirmo reizi saskāros ar šo kosmētiku, man tā patika, bet ar toreizējo izpratni un ādas vajadzībām neredzēju tādu grandiozu efektu. Principā, atskatoties, tas ir loģiski jo ādai novecojot spēj novērtēt kosmētikas efektus. Tā pagāja laiks un es ieraudzīju atšķirību, kā šī kosmētika palīdz uzlabot manu ādas stāvokli. Šobrīd lietoju arī acu krēmu ar hiāluronskābi, kura lieliski mitrina maigo acu zonu, bet par to es jums pastāstīšu kādā citā atsauksmē. Pirmais, kas mani īpaši uzrunāja šajā kosmētikas zīmolā ir viņu patentētais celulārais ūdens, kurš aiz savas līdzības ar starpšūnu šķidrumu lieliski absorbējās un ir labs "transporta līdzeklis" lai serumi, krēmi darbotos efektīvāk.

Jaunais Institut Esthederm celulārais ūdens ir ar ādas veselību atjaunojošiem elementiem, cik saprotu tad sastāvā nav konservanti, krāsvielas, piemērots visiem ādas tipiem, arī jutīgas ādas īpašniecēm:
Jaunā patentētā Celulārā ūdens izsmidzinātāja formula satur mikroelementus, biomimētiskus (bioloģiski saderīgus ar ādu) peptīdus un maza molekulārā svara hialuronskābi. Tā iedarbība pielīdzināma serumam, kas dabīgi uzlabo ādas pašatjaunošanos, aizkavē novecošanās procesus ādā, kā arī būtiski pastiprinot pārējo kosmētisko līdzekļu iedarbību.
Tā sastāvā ir :
MITRINĀTĀJS - sastāvā esošā mazās molekulmasas (20-50 kDa) hialuronskābe, kas ir līdzīga jaunā ādā esošajai hialuronskābei, ir izraudzīta, pateicoties tās augstajai tīrības pakāpei un labvēlīgajai ietekmei uz hialuronskābes sintēzi ādā, tā acumirklī uzlabo ādas mitruma pakāpi un būtiski pastiprina citu lietoto kosmētisko produktu efektivitāti.
ANTIOKSIDANTS - nodrošina īstu bioloģisku aizsardzību pret brīvajiem radikāļiem, kavē ādas novecošanos.
ENERĢIJAS AVOTS - veicina šūnu vielmaiņu, bagātina šūnas ar enerģiju, lai tās varētu nevainojami darboties.

Manas  sajūtas izmēģinot Institut Esthederm Cellular Water Mist
Šo produktu es lietoju  šādā secībā  sejas attīrīšana-> tonizēšana-> Cellular Water Mist -> sejas krēms->spf ( no rītiem). Ar Cellular Water Mist  aizstāju serumu pirmās divas nedēļas es jutu vieglu mitrinošo efektu, āda kļuva maigāka, patīkamāka. Pēc divām nedēļām es novēroju, ka efekts turpinās, esmu pamanījusi, ka ikdienas sejas krēms darbojās efektīvāk. Pēdējā laikā virs šī produkta uzklāju vel sejas serumu, sajūtu līmenī novēroju, ka efekts ir daudz labāks. 
Kad gaisa temperatūra kļuva karstāka, es izmantoju šo Cellular Water Mist  arī virs kosmētikas, vai ikdienā, kad atrados mājās - ļoti atsvaidzinoša un mitrinoša sajūta, kas veldzē ādu. Uzskatu, ka šis ir viens no tiem super produktiem, kuru lieliski var izmantot lai pastiprinātu savas kopjošās kosmētikas efektivitāti.
Produkts ar kuru palutināt savu ādu, īpaši vasaras laikā, kad mitrināšana ir tas, kas ir nepieciešams izslāpušai ādai.

Lai skaista diena
Ilze

1 komentārs

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma