Meklē blogā

Drogas TOP 5 Jūnijs


Sveicieni šodienā!

Kā jau ierasti es vēlos padalīties ar tiem interesantajiem jaunumiem, kurus esmu mēģinājusi no veikala Drogas un kuri man likās gana saistoši, lai tie nokļūtu pagājušā mēneša Top 5 produktu sarakstā. Pagājušais mēnesis bija netikkai svētku mēnesis, bet arī  siltas saulītes piepildīts laiks, kuru izmantoju, atpūšoties pie dabas krūts, tik cik tas ir iespējams. Tieši tāpēc mana kosmētikas lietošana bija minimāla, bet tomēr tā iezīmēja vairākas tendences.
Kā viens no stabiliem topa viesiem paliek serums/krēms L`Oreal Hydra Genius Aloe Water

kurš ir bagātināts ar alveju, hiāluronskābi un lieliski mitrina ādu, uzlabo ādas toni un vispār ir diezgan lielisks produkts labā tilpumā. Cena liek nopriecāties un ir pietiekami patīkama, lai to uzklātu bagātīgi gan no rīta, gan vakarā pēc saules peldēm. Mitrināšanas līmenis ir ļoti patīkams, protams, ka tas  nevar aizvietot krēmu priekš manis, bet kā papildus serums lieliski uzlabo ādas kvalitāti. Patīkams arī kā serums, kurš ļauj noturēties tonālajam līdzeklim daudz labākā saķerē - cik mēģināts, kā bāze pirms kosmētikas uzklāšanas tas darbojās labi.
L`Oreal Revitalift jaunais Cicacream anti -aging & repairing eye cream kļuva par manu sabiedroto tad, kad bija nepieciešams uzklāt papildus acu krēmu, kad izjutu izteiktu sausumu jutīgajā acu zonā. Ierasti saskaros ar tādu problēmu pludmalē, jo saule un vējš, kā arī ūdens peldes dara savu. Vienmēr dodoties uz jūrmalu vai man jau iemīļoto Lucavsalas peldvietu ņemot līdzi šo acu krēmu.
Šī krēma sastāvā ir unikāls augs, ko jau izsenis pazīstot Ķīnā, Centella Asiatica jau gadsimtiem ilgi izmanto tradicionālajā ķīniešu medicīnā. Centella Asiatica, ko pazīst arī kā "Tīģerzāli", piemīt unikālas, atjaunojošas īpašības. Āzijas leģenda vēsta, ka majestātiskie tīģeri vārtījās šī auga lapās, lai dziedētu brūces. Tā nu es kā tīģeris vārtījos saules staros ( Man ir strīpains peldkostīms hehe) un lietoju šo krēmiņu, kurš patīkami pabaroja un aizsargāja acu zonu.
Kaut ar  siltā laikā itin nemaz negribās lietot dekoratīvo kosmētiku, tomēr ja rodas tāda nepieciešamība, kā neizbēgams klātesamības moments manā dekoratīvās kosmētikas rutīnā ir iekļauta lieliskā izgaismotāju palete no L`Oreal. Plašāka atsauksme par šim paletēm ir šeit, bet varu apgalvot, ka tās ir ļoti skaistas paletes, kuras ļāva man paspēlēties ar toņiem, izgaismot seju pilnīgi jaunā kvalitātē. Uzskatu, ka L'Oreal Paris La Vie En Glow Highlighting Palette ar savu izgaismotāju paleti ir trāpījis desmitniekā, noteikti iesaku - izmēģiniet. Neticās, bet arī es uz vasaras periodu esmu ieguvusi vieglu iedegumu, tieši tāpēc izgaismotāji izskatās vel burvīgāk. Izmantoju arī  šķidro izgaismotāju, bet ņemot vērā viņa biezo, mazliet eļļaino tekstūru un savas ādas īpatnības izvēlējos to klāt uz dekoltē rajona.
Ņemot vērā kosmētikas minimumu, kuru izvēlējos lietot iepriekšējā mēnesī, tad favorītos noteikti jāiekļauj micelārais ūdens, kurš mani nesajūsmināja pavasara sezonā. Es pat nezinu kādēļ, iespējams, ka priekš pavasara man vajadzēja mazāk lipīgu produktu. Diadermine micellar water (sausai un jutigai ādai) noņem visu klasisko kosmētiku, tomēr ar ūdens noturīgo tušu netiek galā tik naski, kā man gribētos. Siltajā laikā  man ļoti patīk mitrinošā sajūta, kas rodas, kad kosmētikas noņemšanai izvēlos šo micelāro ūdeni. Pēc konsistences  šis produkts ir mazliet blīvāks, nekā  klasiskais micelārais ūdens, var just sastāvā esošo glicerīnu. Pēc lietošanas rodas vēlme noskalot sejas ādu, bet to šajā mēnesī daru ar jauno Mixa Hyalurngel micellāro gēlu, kas ir viens no tiem, kurš pēc sava maigā un saudzīgā sastāva  ir viens no patīkamākajiem produktiem, kādu esmu lietojusi. Ļoti līdzīgs Biodermas micelārajam gēlam, varbūt pat mazliet maigāks. Uztveru šo produktu, kā kosmētikas palieku nomazgātāju, bet ne kā pilnvērtīgu sejas mazgāšanas līdzekļi, jo manam ādas tipam ir nepieciešamība pēc kā spēcīgāka.
Nevaru nepieminēt vel vienu Mixa produktu, kas ir lielisks gan pēc sava koncepta, gan izpildījuma. Mixa Hyalurogel Night krēms maska, kuras sastāvā ir 7% glicerīns, hiāluronskābe,  kamēlijas eļļa, kura kopj, pabaro un rūpējās par ādu nakts laikā.  Lietoju šo produktu tad, kad jutu, ka ādai ir nepieciešamas rūpes mitrināšanas veidā. Protams, es negribu teikt, ka viņa ir līdzvērtīga Eisenberg maskām, bet tomēr savā cenu kategorijā ir ļoti laba - viņa strādā un tas ir galvenais.Šī Mixa maska ir radīta priekš normālas, dehidrētas ādas un neskatoties uz to, ka man liekās diezgan barojoša uzsūcās ātri un es nelīpu pie spilvena, kā tas mēdz gadīties ar nakts maskām. Rezultāts priecē - mitrinošā funkcija veikta un nākamajā rīta āda izskatās  piepildītāka, svaigāka.

Šie ir mani favorīti no Drogu veikalu tīkla - ceru, ka jums ir interesanti lasīt šādus jaunumus. Gaidīsu ādu ieteikumu - kādu topu vel vēlētos redzēt manā blogā?

Lai forša diena!
Ilze


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma