Meklē blogā

Vasaras favorīts Bioderma Photoderm Nude Touch SPF50+

Sveicieni šodienā!

Es jau kādu laiku vēlos padalīties ar tiem jaunumiem, kuri ir ienākuši manā dekoratīvās un kopjošās kosmētikas plauktiņā. Jā, tieši tā! Tas ir viens produkts, kurš veic divas ļoti svarīgas funkcijas - pasargā manu ādu no saules stariem ar Spf 50 un  piedod ādai veselīgu un skaistu toni, tā aizvietojot tonālo krēmu.
Mana ikdienas rutīna sastāv no kopjošās kosmētikas uzklāšanas + Spf bet Bioderma Photoderm Nude Touch ir  tonējošais fluīds, kurš sevī apvieno  man divus aktuālos produktus SPF50 un tonālo krēmu.
Bioderma Photoderm Nude Touch Latvijā  ir pieejams divos toņos,  natural un light.
Natural tonis ir gaišākam ādas tonim, bet Light mazliet tumšākam es parasti jaucu kopā vai izvēlos Light toni jo esmu noķērusi vasaras saulīti un kļuvusi mazliet brūnāka.

Man ļoti patika šis uzskates materiāls, kurš parāda, kā izskatās, kad tiek uzklāts sīs fluīds un kādu saules aizsardzību tas paredz


Uzklāšana : Produkts ir jāsakrata, lai visas sastāvdaļas sajauktos. Nekas lieliskāks par pirkstiem nav izdomāts, ja uzklāj fluīdu, bet šis produkts apbrīnojami labi uzklājās arī ar sūkli. Iesākumā  es tam neticēju, jo domāju, ka sūklis absorbēs lielāko daļu produkta, bet tā nebija. Ir iespējams uzklāt ar plakano tonālā krēma otu ja negribās lietot pirkstus vai sūklīti. Apzinoties, ka produkts ir fluīds, tam ir tiešām ļoti viegls segums, bet šis segums nodrošina skaistas, veselīgas ādas efektu. Es ierasti uzklāju ar pirkstiem, ja izvēlos klāt vaigu sārtumu tad piepūderēju, lieliski sadarbojās ar pūderi un pūrderveida produktiem.

Svarīgi atcerēties, ka šo produktu neklājam tieši zem acīm, jo tas saturs Spf, var radīt kairinājumu, tāpēc šajā rajonā uzliekam vieglu konsīleri, protams, ja pēc tā ir nepieciešamība.
Šādi izskatās uz ādas:
Lielisks ķēriens taukainas un kombinētas ādas īpašniecēm, jo ļoti draudzīgs lietošanā, pat mazliet matē ādu. Uz mana izteikti taukainā ādas tipa pēc pāris stundām parādas viegls mirdzums, kurš ir ļoti skaists un veselīgs, pats labākais ir tas, ka šis ir viens no produktiem, kurš saglabājās uz ādas visas dienas garumā. Produkts ir ļoti viegls - es to nejūtu uz ādas! Lielisks ja gribās ko vieglu, bet negribās aizrauties ar blīvākiem tonālajiem līdzekļiem. Izmantoju gan dienas meikapā, gan vakara jo priekš manas ādas segums ir pietiekams.
Lielisks līdzeklis gan ikdienas gaitām, vai pat pludmalei, ja vēlies saules aizsardzību ņemot vērā, ka tas ir  100 % dabisko minerālu saules aizsargkrēms, kurš neaizsprosto poras, ļauj ādai būt un izskatīties skaistai. Patentētā Cellular Bioprotection kompleksa kombinācija  nodrošina optimālu aizsardzību pret UV kaitīgo ietekmi.
Produkts, kas ir pietiekami kompakts, iepakojums labi noslēdzās, lai to viegli paņemtu līdzi somiņā, ja ir nepieciešamība atjaunot grimu.

Šis ir viens no maniem TOP produktiem! Ļoti iesaku!

Lai skaista diena
Ilze

*testa produkts


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma