Meklē blogā

LookFantastic November -Ziemīgā kastīte

Novembra LFBeautybox  uzrunāja ar jauno dizaina kastīti un iespēju ka iekšā būs kas interesantāks, kā jau ziemas mēnešos, nekļūdījos un  tas man deva iespēju izmēģināt lūpu krāsu,  kuru līdz šim neesmu mēģinājusi, bet par visu pēc kārtas...
Ieradums sagaidīt  šo skaistuma kasti ir diezgan liels, es gan joprojām pasūtu katru mēnesi pa kastītei atstājot sev ilūziju, ka varbūt, kādu mēnesi to negribēšu :D Tas protams maz ticams, jo man patīk skaistuma kastītes, īpaši, ja viņas ir saturīgas.
Joprojām gaidu kad Latvijas skaistuma kastītes uzņems savus lielos apgriezienus un sāks tās piepildīt ar foršiem un lielāka tilpuma produktiem, nevis pāris ml paraudziņiem ;)) nu bet atkal jau es pārāk tieša.. ok ok..

Pievēršoties pašai kastītei

1. Interesantais produkts ir  lūpu krāsa, man patīk izmēģināt jaunas lūpu krāsas, īpaši ja viņas ir sarkanas kā ši Bellapierre mineral lipstick, kas ir pilna izmēra produkts, viņa kūst uz lūpām kā sviests, ļoti sviestīga lūpu krāsa, par vairāk nekā NYX  butter lūpu krāsas

2.Kebelo  enriching masque 30ml  kas jālieto pēc matu mazgāšanas mitros matos, jāatstāj uz 20.min un tad jāizmazgā mati ar šampūnu un jāieklāj balzāms, pēc kā es secinu ka tas ir īpaši barojošs produkts, kas gan ar savām labajām eļļām un sviestiem kopj arī galvas ādu, ne tikai galvas mataino daļu.

3. REn v-cense youth vitality day cream 15ml mitrinošs krēms, kas veicina  ādas elasticitātes atjaunošanos, intensīvu mitrināšanu un  mazina novecošanās pazīmes - manuprāt interesants produkts un loti labs tilpums.

4.Korres santorini vine  shover gel 40ml - mīlu šo zīmolu, esmu lietojusi ķermeņa krēmu ar šādu aromātu, ļoti labi smaržojošs un salds produkts, pēc kura lietošanas āda kļūst maiga un zīdaina.

5.Ole Henriksen foaming milk cleanser .. pieniņa... ok.. atkal 90` mito noskaņas, īsti ideja par sejas pieniņu nav mans, bet noteikti izmēģināšu produkts 30ml ar šo zīmolu kaut kā nesanāk sadraudzēties, varbūt vienkārši nav mans un priekš manis.

6.DR. Pawpaw limitētā sērija 10ml  balzāms ar toni,  pateicoties olīvu eļļai un Aloja vera  ir dziedējoša  ne tikai vizuāli baudāms kosmētikas produkts, šobrīd sakarā ar šo produktu sajūtas visai neitrālas.

Kopumā vērtējot 8 no 10 laba kastīte, jāpiebilst, ka es uzķēros uz  "melnās piektdienas" piedāvājuma, nopirku kastītes par  divu cenu ( DEC. NOV.OKT. kastītes ) tā kā, šie labumi man būs dubultā, bet  tas ir forši, varēšu kādam  pievienot pie dāvaniņām ;)

Ar sveicieniem
Ilze

2 komentāri

  1. salīdzinoši interesanta kastīte, man patīk

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viņu izglāba lūpu produkti un matu maska, tas ari noturēja vismaz manu interesi ;)

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma