Meklē blogā

Smokey eyes ar Essence kosmētiku & Video

Es mīlu izaicinājumus un man patīk eksperimentēt ar dažādiem kosmētikas līdzekļiem, īpaši ar dekoratīvo kosmētiku, šajā manā eksperimentā piedalās Essence kosmētika, turpinot pētīt un izpētīt interesanti bija sevi izaicināt ar Smokey eyes set no Essence .

Tuvojās svētku laiks, tāpēc šis varētu būt viens no svētku grimma veidiem ar ko paekspierimentēt.
Varat apskatīt manā video kā man sanaca  :)

Lai interesanti! ;)


p.s vai ir interese tajā, ka paskaidroju katru uzklāto soli, vai tomēr tas ir mazsvarīgāk ( un varu klusēt ?:D )

xo xo
Ilze

5 komentāri

  1. Pieņemu, ka video skatās meikapa lietotājas dažādos prasmju līmeņos, tāpēc paskaidrojumi ir noderīgi. Tev tas sanāk īsi un kodolīgi, paldies. Vienīgi man traucēja tas, ka ievadā skaidri dzirdēju tikai katru trešo vārdu. Varbūt ir vērts padomāt par atsevišķu mikrofonu?

    AtbildētDzēst
  2. Es ari par to iedomajos, ka noder skaidrojumi..Hmm bet man ir atsevisks mikrafons... super dargos isti atlauties nevaresu..skatijos, ka tur cenas iet simtos, neviens jau man nemaksa par siem video,blogu un projektiem.. protams ka gribetos jau forsaku tehniku..ehh..

    AtbildētDzēst
  3. Tad, kad tu komentē atsevišķi savas darbības, tad ir laba skaņa. Nezinu, varbūt mikrofonu kaut kur citur jānovieto?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad es rakstu skanu atseviski t.i. ieskanoju video jo krasoties un vienlaicigi skaidrot ko uzklat ir baigi leni:) mes to mikrafonu no visam pusem stutejam :D mos kada bridi uzkersies normals lenkis :)

      Dzēst
  4. Ilze, ļoti skaists koptēls, un man patīk, ka šādiem grimiem taisi video, jo zinu no pieredzes, daudzas baidās lietot melnās ēnas, tāpēc, ka nezina kā krāsot, bet šeit jau gatavs piemērs tam, ka melnās acu ēnas var izskatīties perfekti! ;)

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma