Meklē blogā

Essence & Catrice jaunumi -apskats & makeup look

Guvu foršu iespeju izmēģināt Essences un Catrice kosmētiku, dažādi un interesanti jaunumi nokļuva manā  īpasumā un deva iespēju paeksperimentēt, ko arī iemūžināju savā video un mazināju savu skeptiskumu, saprotot ,ka ir ļoti pat pieejamas cenas produkti, kas strādā gana labi.

Foto Ainārs Līkums / www.fotolikums.lv 


Essence all about Bronze 9.5gr  paletīti ar astoņam ēnām, visas brūnos toņos, daļa vnairak siltā gamā, daļa mazliet vēsākā, palete pati par sevi ir ļoti "lietojama" to var izmantot kā daļu no ikdienas grimma, neradod lielu pārspīlējumu. Pigmentācija vidēja savā cenu kategorijā laba, gaisākiem tonīšiem mazāk pigmentēta, klājās labi, ļoti viegli iztušējās, man būtu prasijies tumšāks pigments tumšajiem toņiem. Pirmā saskaršanās ar šo produktu diezgan pozitīva, iesaku kā ikdienas paleti, iesācejiem, jo dēļ  lielās iztušēšanās spējas neveidosies pleķi.

Essence Lash Princess  false lash effect mascara12ml Fantastiska tuša! 
Pati lētākā tuša manā dzīvē, bet pati labākā, ko par šādu cenu esmu lietojusi, ņemot vēra, ka manas acis ir kaprīzas, tās mīl iekaist, bet ar šo tušu viss ir vienkārši superīgi. Iesaku visām, jo vina skaisti kuplina ari manas skropstas,  uz manām acīm turās visu dienu un nebirst

Essence camouflage cream concealer 2.3 g  sedzamība vidēja, klājās labi, bet neteiktu, ka ļoti "pielimējas" pie ādas, mīl pārvietoties uz ādas, konsīlers kā konsīlers bez lielā wow efekta, līdzi ceļojumos varētu būt ērts dēļ saviem izmēriem.

Catrice Illuminating Blush  030 Kiss me Ken 4.5g.  ikdienas ejošais tonis, man patīk, labi izpludinās, nepazūd no sejas - atklati sakot to es negaidīju, ka būs tik baudāma kvalitāte!

Catrice Luminous lips 040 pretty Little Valentine - brunais nude tonis, ar tikko manāmiem zeltainiem mirdzumiņiem, kuri paliek uz lūpām, tad kad lūpu krāsa jau ir "apēsta" atstājos aiz sevis zeltainu šleifi, mitrinoša lūpu krāsa - labi mitrina, bet nav diezko noturīga.

No bildes aizbēga, bet no testēšanas nē Catrice Even skin tone beautifying foundation 020 beige rose priekš manas ādas pārāk gaišs, bet pati tekstūra diezgan bieza, krēmīga, piemīt savāda smarža, kas atgādina kādu ēterisko eļļu, bet es īsti neizprotu kuru un kādu, kaut kas ļoti pazīstams, diezgan stipra smarža, bet uzklājot ta pazūd. Sirdi priecē Spf 25, kas ir liels pluss. Sedzamība ļoti augsta, nav pārāk smags, bet Spf sajūta ir jūtama, labi turās uz sejas arī bez kosmētikas bāzes, nostiprināts ar  Essence all about matt fixing pouder (kurš ir mans favorīts, jau ilgu laiku).

Kopumā rezumē: Tuša, tonālais krēms, vaigu sārtums ļoti iepriecināja un pārsteidza, ieteiktu aplūkot tuvāk, ēnas vairāk piemērotas ja gribi sākt eksperimentēt ar brūnajiem toņiem un gribās ko siltāku, vieglāk pludināmu un spīdigu, lūpu krāsa dēļ toņa un mirdzumiem rada maigu svētku noskaņa, ja viņu uztver vairāk kā lūpu balzāmu :)
Pirmo saskarsmi & makeup tēlu skaties video!



Lai forši!
Ilze 

p.s  kā Jums ar Essence  & Catrice kosmētiku, ir lietota? Kā patīk?

9 komentāri

  1. Nevarēju noturēties neizteikt komplimentu. Man video ļoti patika, tik vienkārši un uzskatāmi parādīts kosmētikas uzklāšanas process, ka pat nepaspēju sagarlaikoties no lielās pļāpāšanas. Man arī patika nianse, ka tuvplānā seja neizskatās pēc kūkas un nav redzama bieza tonālā špakteļkārta, kā tas nereti novērojams citos vizāžistu video.
    Mana pieredze ar šīm firmām ir tāda, ka visi produkti no essence izlido atkritumos. Izņēmums ir essences uzacu ēnas un video redzētais lūpu kontūrzīmulis. Catrice ir mans absolūts favorīts, dievinu acu ēnas, lūpukrāsas, šķidros produktus un vaigu sārtumus. Vienīgi neesmu mēģinājusi skropstu tušas no Catrice.
    Ar nepacietību gaidīšu jaunus video!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, prieks, ka patika, gribēju parādit uzskatāmi ta lai var mēģināt arī pats atkārtot, īpaši interesanti bija lietot pieejamu kosmētiku, nevis tikai "dārgā gala".. essence ir interesanta ar savām lūpu krāsām, viņas tādas mitrinošas dikti ;) kā ari, iesaku to tušu no essence, man dikti patika :)

      Dzēst
  2. Essence tā mazāk, bet par Catrice esmu sajūsmā - tā tiešām ir laba kosmētika. Noturība, pigmentācija - super :)
    Mani pēdējie Catrice jaunumi blogā: http://manapasakupasaule.blogspot.com/2015/11/catrice-kolekcijas-papildinajumi.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vienmēr esmu uztvērusi kā izaicinājumu atrast pērles pieejamā kosmētikā :) Catrice tāpat kā Essence kosmētika savā cenu kategorijā ir ļoti pat ok :)

      Dzēst
  3. Jaunumi izskatās vizuāli baudāmi un video aŗī sanācis ļoti jauks :)

    Anita,
    www.anitasdiaries.wordpress.com

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma