Meklē blogā

Kinetics Lazy Lizard - saudzīga nagu lakas noņemšana

Iedomājos, ka tuvojoties svētkiem varētu izveidot nagu dizainu nedēļu, cenšoties  pastāstīt par maniem mīļākajiem produktiem, kurus izmantoju nagu  kopšanā, lakošanā, "izgarnēšanā"..  Man ar nagiem ir tā, kad uznāk lielā cemme uz nagu lakām un nagu dizainu eksperimentiem tad tas mēdz ievilkties, tik ilgi, ka kamēr mani nagi  mani neaizsūta atpūsties, sākot šķelties vai kā savādāk  "uzvedās" nepieklājīgi neveselīgi, sākot manu nagu lakošanas prieku izbojāt  ar nagu lūšanu, trauslumu.
Esmu atpakaļ pēc kārtīgas pus mēneša pauzes- kur staigāju bez nagu lakas, nagi ir atkopušies un gatavi nākamajam izaicinājumam, bet pirms tam, gribēju padalīties ar ļoti foršu produktu, kurš  maniem nagiem ir nācis pa labu, dēļ sava saudzīguma.

Tad kad lakoju nagus to daru vidēji divas reizes nedēļā, ja man apnīk un nomainās sajūtas tad biežāk, tāpēc labs nagu lakas noņemamais līdzeklis ir must have produkts.
Kinetic mani uzrunāja ar to, ka tomēr to varētu nosaukt par LV zīmolu, kurš jau aptuveni desmit gadus rada foršus nagu produktus, tā nu iepazinos ar viņu Nagu lakas noņēmēju, bez acetona. Iepazīšanās gan bija ļoti nejauša, uzskrēju tam virsū Douglas veikalā, kurš viņš maksāja ap 5euro, kas nav maz, bet nav arī daudz.

Kinetics Lazy Lizard - Red   Acetone-Free Polish Remover
 Produkta anatomija: Kinetics 250ml baltas, necaurspīdīga plastmasas pudele, ar aprikožu smaržu, piemērots gan dabiskajiem nagiem, gan mākslīgajiem.
Produkta fizioloģija: Līdzeklis nav eļļains, bet aprikožu smarža mazina ķīmisko aromātu, kas mazliet atgādina acetona aromātu, bet nagu lakas noņemšanas procesa laka rodas mazliet eļļaina sajūta uz nagiem, ar vienu vates plātnīti pietiek abu roku nagu lakas noņemšanai, nav jāberž, vai kā savādāk pārāk jāpiepūlas, nagu laka iet nost ļoti viegli un nagi jūtās komfortabli.

Esmu pamanījusi, kopš lietoju šo līdzekli nagi nešķeļas un jūtu cik komfortabla ir sajūta uz nagiem. Esmu iepirkusi jau otro iepakojumu, līdzeklis ir ekonomisks.

Vērtējums: 9.5 no 10 ( pagaidām, vislabākais mēģinātais līdzeklis)

Lai krāsaina nedēļa!

Ilze



5 komentāri

  1. Atbildes
    1. Ir jēga gribēt :)) Es vel gribētu izmēģinat viņu roku krēmus, ja nu tie arī ir kas vērtīgs un lietojams...

      Dzēst
  2. Man tieši pirms pāris dienām beidzās nagu lakas noņēmējs. Paldies par atsauksmi un ir laiks iet iepirkties.

    Anita,
    www.anitasdiaries.wordpress.com

    AtbildētDzēst
  3. nagu lakošana reizēm šķiet kā augstākā matemātika!

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma