Meklē blogā

Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara

Caviņ, meitenes!

Šī Max Factor tušiņa jau kādu laiku nav jaunums, kaut arī, tā ir jaunums manos plauktiņos, testēju diezgan ilgi, jo nevarēju saprast, vai viens no efektiem, bija no šīs tušas vai kaut kā cita radīts, tāpēc šoreiz ar mierīgu sirdi varu teikt, ka šī tuša nekairināja manas acis.
Neesmu sastapusies ne ar vienu Max Factor tušu kura kairinātu mana acis, tieši tāpēc gribēju šo ilgāk notestēt, lai būtu 100% pārliecināta, ka atsauksme ko uzrakstu ir patiesa.

Max Factor ir radījis atliecošu skropstu tušu ar ciešiem sariņiem, kas satver un pārklāj katru skropstu. Izliektā birstīte ļauj skropstas noklāt jau no pašām saknēm, radot perfekti atliektas skropstas no saknēm līdz galiņiem. Skropstu tušas rūpīgi izstrādātā formula piešķir skropstām apjomu un nokrāso tās tumšākas, nepadarot smagas un ļaujot saglabāt atliekto skropstu efektu.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara tuša ir bez aromāta, tās tilpums ir 11ml, kas ir samērā daudz


Tušas konsistence: Vidēji bieza, tuša tiek paņemta diezgan daudz, tāpēc jau ar pirmo kārtu tiek noklātas visas skropstiņas.
Tušas galviņa: īsti nav "mana"  jo nekad nelietoju šāda izliekuma otiņas, zinu, ka daudzām sievietēm, šī tuša sniedz wow efektu, bet diemžēl ,manas skropstiņas  ir taisnas, lai arī šī tuša piepaceļ tās pie saknēm, tomēr taisnumu neviena tuša nevar izmainīt.
Sajūtas uzklājot/ nēsājot: klājās viegli, neveido kunkulīšus, klājot vienā kārtā ir labs efekts, viegla sajūta uz skropstiņām,ērti lietojās un nebirst.

Rezumē: tušas kvalitāte laba, lietojot viegla sajūta, nebirst un neizsmērējās, vai es ieteiktu to izmēģināt? Jā, ja  tev der šāda izliekta tušas galviņa.
Uz manām skropstām izskatās šādi:

Šeit klāju vienā kārtā , kā redzat skropstas nesalipina un neveido kunkuļus.

Kā Jums šī tuša? Vai jau esat izmēginājušas?

Ar sveicieniem
Ilze


*testa produkts

2 komentāri

  1. Šī ir šobrīd mans favorīts!:) Man kaut kā vienlaicīgi beidzās gandrīz visas tušas, palika tikai šī un Masterpiece Max, bet man arī negribas tagad pirkt nevienu citu, jo šī pilnībā apmierina visas manas vajadzības. :)

    Es jau arī rakstīju atsauksmi, man šķiet, ka pēc bildēm tajā var redzēt par ko es jūsmoju ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu Tev jau arī ir skropstas, kuras izcelt ;) Man patīk ka Tev izskatās ;)

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma