Meklē blogā

Schwarzkopf Colorplex iekš Colo Expert jaunās matu krāsas - prezentācija/ produktu apskats

Čaviņ, meitenes!

Kaut arī, jau vairāk kā gadu es cenšos ataudzēt savus dabiskos matus, tomēr, krāsotie matu gali ir tie, par kuriem pastiprināti izrādu rūpes, šobrīd, es lieliski saprotu, ka iespējams, mana matu krāsošana nav bijusi tik saudzīga pret maniem matiem, kā to gribētos.
Guvu iespēju piedalīties prezentācijā, kura  man bija ļoti izglītojoša, godīgi sakot - pirmo reizi es uzzināju par keratīna saitēm, kuras veido matu kodolus, kuras arī atbild par mata "saturību"  jo biežāk krāso matus, jo vairāk šīs saites tiek nojauktas, kā rezultātā mats paliek nekāds.



Populārzinātniskā eksperimentā mums rādija, kā jaunā saistošā viela savieno šīs izjauktās saites tā atjaunojot matu struktūru un liekot tam izskatīties veselīgākām.



Schwarzkopf laiž klajā Color Expert pirmo matu krāsu un kopjošos produktus ar šo omegaplex tehnoloģiju, kura palīdz atjaunot, nostiprināt un uzturēt mata veselību un dzīvīgumu, vijīgumu.

Kādēļ tā ir maza revolūcija? Jo šāda veida produkti bija sastopami tikai salonu produkcijā un profesionālajās matu krāsās!
Matu stilists Aleksejs Krjukovs norāda: “Izstrādājot Color Expert, Schwarzkopf ir radījis īpaši efektīvu, dziļi kopjošu un matus aizsargājošu krāsu, kuras sastāvā ir jaunā “plex” tendence no saloniem. “Plex” ir sastāvdaļa, kas nodrošina matu saišu stiprināšanu un aizsargā matu krāsošanas laikā. Krāsojot matus ar Color Expert, jūs varat redzēt un sajust atšķirību - matu kvalitāte kļūst izcila, nemaz nerunājot par mirdzumu un krāsas intensitāti.”
Bet tomēr, cik daudz no jums krāso tikai salonā? Atceros, ka es krāsoju periodiski salonā un pēc tā - mati vienmēr izskatījās daudz skaistāki, spīdīgāki un veselīgāki, nekā tad, kad krāsoju mājas apstākļos. Saprotamā un praktiskā veidā mūs informēja atraktīvais stilists par matu uzbūvi un matu krāsu kodu - tiem cipariņiem, kuri ir norādīti uz krāsu iepakojumiem, kas man, kā šī jautājuma nezinātajam likās ļoti interesanti.


Prezentācijas praktiskā pusē A.Krukova kungs demonstrēja matu krāsu pašā darbībā , šim eksperimentam ļāvās Annija Putniņa, kuras mati ieguva ļoti skaistu vēsu blondu toni, tik cik tas ir iespējams netonējot matus. 
Runājot par pašu matu krāsu, interesantais ir tas, ka aktīvais serums ir kā atsevišķs komponents šajā komplektā,  pirmais, kuru pievieno matu krāsai, to sajaucot, bet arī kā atsevišķs balzāms kuru lietot ne  tikai pēc krāsošanas, bet arī pēc trim nedēļām, tā noturot un "uzfrišinot" matu krāsas colorplex atjaunojošo efektu.

Diemžēl matu krāsu vel nav nācies izmēģināt, bet domāju, ka lieldienās, kad apmeklēšu vecākus - mana mamma kļūs par eksperimenta trusīti, jo viņa krāso blondus matus, tāpēc viņai šī matu krāsa būs vai nu atradums, vai gluži otrādāk saņemšu kritiku. Lai arī kā nebūtu - noteikti informēšu par to jūs, mani lasītāji.

Bet nu, pieķeršos kopjošiem produktiem, par kuriem man neciešas pastāstīt ! 
Es nebiju gaidījusi tik labu efektu no budžeta klases produktiem, bet viennozīmīgi, šī šampūna un seruma sastāvā ir tā pati matu saišu atjaunojošā viela, ko tiešām var just!!
Sākšu ar serumu Gliss Kur Fiber Therapy bonding repair in oil spray, to izdomāju izmēģināt kombinējot ar saviem klasiskajiem matu šampūniem/ balzamiem, uzpūtu un veidoju matus kā ierasts - efekts bija sekojošs : mani matu gali izskatījās daudz dzīvīgāki, nogludināti un vienkārši patīkami pieskārienam. godīgi sakot, tas mani pārsteidza, tāpēc turpināšu lietot šo produktu.
Pēc labās pieredzes ar matu spreju iedomājos izmēģināt arī matu šampūnu  Gliss Kur Fiber Therapy Bonding shampoo, kā pa brīnumu tas nekairināja ādu, labi atmazgāja matus, putoja un smaržoja ļoti jauki.
Rezultāts - mati labi attīrīti un vijīgāki, kombinējot ar spreju ļoti labs, skaists un nogludinātāks efekts.
Noteikti iesaku izmēģināt kaut vai matu spreju, jo viņš nepadara matus smagus, kaut arī nogludina un savalda.

Kopmā ļoti interesanta prezentācija, kā arī pozitīvs pārsteigums par kopjošās serijas efektiem!

Lai forša diena!

Ilze 






2 komentāri

  1. Es arī izmēģināju no šīs līnijas izsmidzināmo kondicionieri (otru, kas nav foto) - un esmu pārsteigta, man ļooooti patīk!!! Un smarža arī feina! Laikam būs jāiegādājas vēl kaut kas kopjošiem līdzekļiem..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām pārsteidzoši labi līdzekļi ;) prieks, ka ko tādu var atrast par labām naudām

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma